Ini Paroi Jangan Main!

Perlawanan pertamo NS Matrix di stadium Paroi semalam berlangsung meriah. Kemain ghamai orang datang, tak silap sekitar 30 ribu penonton. NS Matrix mudah mengajar bebudak ITM dengan kemenangan bergayo 2-0. Sapo score? Doe la..Doe a…

Hasbullah Awang Dalam Kenangan

Dalam kesedihan menerima berita perginya lagenda Tuan Haji Hasbullah Awang akibat masalah jantung tengahari tadi di IJN, kita masih mampu tersenyum dan ketawa kecil bila kita dapat mengingat atau mengungkap semula kata-kata keramat beliau ketika…

Rumput oh rumput..

Kalau kita kaji lagu Bangau oh Bangau, kita takkan jumpa di mana salahnya masalah keadaan padang stadium Merdeka dan juga stadium lain serta susunan jadual perlawanan. Nak salahkan El Hadji Diouf, dia kata dia dah…

K.Devan mengamuk, Forkey Doe di hukum!

UltraJang janji nak up cerito ni Jemahat malam hari tu, tetapi hati ini berdobar sampai lolap. Tapi malam tu korang pun sibuk dopan TV tengok MLM kan? Walau FAM dah 30 tahun menghiburkan... NS Matrix…

Biso Bona…….Biso Bona……..

Jadual perlawanan liga 2015 ni kojap main kek Tanjung Malim, kojap kek Stadium Kubu, Melako, kojap tulis perlawanan pertamo Nogori di Paroi pado bulan Mac nanti, pastu koba minggu dopan pulak. Kojap koba A, pehtu…

Surat terbuka kepada manusia

Artikel kali ini adalah satu surat terbuka yang di hantar oleh seekor anjing yang mahu di kenali sebagai BR. Beliau mengaku lolongan beliau adalah suara PETA.  Kehadapan manusia, Izinkan saya mengenalkan diri saya terlebih dahulu,…

Sumbangjing

Apakah sumbangan yang di berikan oleh budaya menyokong gaya baru yang dapat di saksikan oleh seluruh umat manusia malam tadi kepada kita? Bolasepak inggeris juga yang baik dan indah. Dah la corak permainan mereka sangat…