Hari Ini Dalam Sejarah

Ramai tak tahu; Pada tarikh 9/7/1958, ketika negara belum setahun menghirup udara segar kemerdekaan, Barcelona FC telah mengirim sepucuk telegram meminta pasokan Negeri Sembilan datang ke Sepanyol untuk satu perlawanan persahabatan bersempena dengan pembukaan dan…

Bilo kau dapati yang selama ini bukan kerja…

Malam tadi Jang sampai stadium Paroi maso lagu negaraku sedang dimainkan. Syahdu hati Jang sobab berjaya sampai awal. Yolah.game pun main jam 10 malam sekarang. Tadi Jang berpusing nak parking kereto, bukan sobab parking ponuh…

Lelaki Negeri Sembilan

Jang tengok hal negara kita ini semua nak letak kat bahu lelaki Negeri Sembilan. Dari hal atas padang bola, hal pantau harga ayam sampai la hal naik roket pergi ke angkasa lepas, semua ditanggung dibahu…

Kene tembak!

Sebagaimana kita semua tahu,keputusan perlawanan di antara NS Matrik menentang T-Team malam tadi masih lagi rahsia. Hanya yang pergi stadium sahaja tau. Dia macam pilihanraya juga la, semuanya rahsia dan kertas undian masih di kira…

NS Matrix mengawal paksi bumi.

Kedudukan NS Matrix di tempat pertamo carta liga Perdano sekarang ni bukti kesimbangan kosmos dunia berada pada paksi sebenar. Putaran bumi bergerak pada kelajuan yang sempurna bagai baru di tukar minyak gearbox. Perubahan cuaca terus…

Ini Paroi Jangan Main!

Perlawanan pertamo NS Matrix di stadium Paroi semalam berlangsung meriah. Kemain ghamai orang datang, tak silap sekitar 30 ribu penonton. NS Matrix mudah mengajar bebudak ITM dengan kemenangan bergayo 2-0. Sapo score? Doe la..Doe a…

K.Devan mengamuk, Forkey Doe di hukum!

UltraJang janji nak up cerito ni Jemahat malam hari tu, tetapi hati ini berdobar sampai lolap. Tapi malam tu korang pun sibuk dopan TV tengok MLM kan? Walau FAM dah 30 tahun menghiburkan... NS Matrix…