Kene tembak!

Sebagaimana kita semua tahu,keputusan perlawanan di antara NS Matrik menentang T-Team malam tadi masih lagi rahsia. Hanya yang pergi stadium sahaja tau. Dia macam pilihanraya juga la, semuanya rahsia dan kertas undian masih di kira…

NS Matrix mengawal paksi bumi.

Kedudukan NS Matrix di tempat pertamo carta liga Perdano sekarang ni bukti kesimbangan kosmos dunia berada pada paksi sebenar. Putaran bumi bergerak pada kelajuan yang sempurna bagai baru di tukar minyak gearbox. Perubahan cuaca terus…

Ini Paroi Jangan Main!

Perlawanan pertamo NS Matrix di stadium Paroi semalam berlangsung meriah. Kemain ghamai orang datang, tak silap sekitar 30 ribu penonton. NS Matrix mudah mengajar bebudak ITM dengan kemenangan bergayo 2-0. Sapo score? Doe la..Doe a…

K.Devan mengamuk, Forkey Doe di hukum!

UltraJang janji nak up cerito ni Jemahat malam hari tu, tetapi hati ini berdobar sampai lolap. Tapi malam tu korang pun sibuk dopan TV tengok MLM kan? Walau FAM dah 30 tahun menghiburkan... NS Matrix…

Biso Bona…….Biso Bona……..

Jadual perlawanan liga 2015 ni kojap main kek Tanjung Malim, kojap kek Stadium Kubu, Melako, kojap tulis perlawanan pertamo Nogori di Paroi pado bulan Mac nanti, pastu koba minggu dopan pulak. Kojap koba A, pehtu…

Hari Ini Dalam Jadual

Artikel kali ini adalah sumbangan saudara EncheMarchisio dari Seremban. Beliau tidak berniat mencari pasal, tapi itulah sudut sukar. Hantar artikel di ultrajangmag@gmail jika ada sesuatu yang mengusik jiwa bolasepak anda. Salam 1 Bolasepak. Liga dah…

Just Doe It!

Osah handa Forkey Doe ni! Inilah yang di namakan penyerang berbisa. Mengetahui tugas sebagai pembunuh kejam, menghidu peluang walau dari sudut sukar dan memusnahkan gawang lawan dengan jaringan-jaringan cantik. Forkey Doe merealisasikan impian NS Matrix…

NS Matrix bukan jawapan

Artikel kali ini adalah sumbangan saudara EncheMarchisio dari Seremban. Beliau tidak berniat mencari pasal, tapi itulah sudut sukar. Hantar artikel di ultrajangmag@gmail jika ada sesuatu yang mengusik jiwa bolasepak anda. 2015 Kemana Hala Tuju PBNS??…

Budaya Abah kau!

Perlawanan amal merangkap pemanas badan di antara NS Matrix menentang Perak FA berakhir dengan kemenangan 2-0 kepada NS Matrix. Kutipan tiket di kenakan sebanyak RM5 dan RM10 (grandstand) dan kesemuanya akan di salurkan kepada mangsa…

Akan berkati sekelian yang setia.

Selesai perlawanan persahabatan diantara NS Matrix menentang ATM beberapa minggu lepas, sekumpulan Ultras Nogori menyanyikan lagu kebesaran Negeri Sembilan. "Berkatlah Yang di-Pertuan Besar di Negeri Sembilan Kurniai Sihat Dan Makmur Kasihi Rakyat Lanjutkan Umur Akan…